середа, 14 лютого 2018 р.

Майстер–клас як форма презентації перспективного педагогічного досвіду

Коли у двох людей по одному яблуку і вони ними обмінюються,
 то в них і залишається по одному яблуку, 
а коли люди обмінюються ідеями, 
то у кожного буде по дві ідеї.
Бернард Шоу

Для підвищення фахової майстерності учителів образотворчого мистецтва на основі передачі досвіду педагога-майстра, забезпечення процесу трансформації педагогічного досвіду в практичну діяльність 13 лютого 2018 року на базі Ківерцівської експериментальної школи відбувся осередковий семінар «Майстер-клас як одна із форм обміну досвідом для удосконалення якості підготовки та проведення уроків  образотворчого мистецтва».

Початок семінару розпочався із презентації постійно-діючих виставок учнів молодших та середніх класів навчального закладу. Згодом учасники семінару потрапили у справжню творчу сімейну майстерню Гаврилюків, де насолодилися різножанровою палітрою творів образотворчого мистецтва у виконанні чоловіка, сина, невістки та власних робіт Галини Леонідівни Гаврилюк.
У теоретичному блоці Данилюк Оксана Миколаївна (методист методичного кабінету) познайомила педагогів із алгоритмом проведення майстер-класу та теоретичними основами «Майстер – клас як форма презентації перспективного педагогічного досвіду». Максимчук Галина Володимирівна (вчитель образотворчого мистецтва ЗОШ І-ІІІ ст. с.Тростянець) продемонструвала педагогам  презентацію «Живопис. Основи кольорознавства. Живописні техніки малювання».

У рамках районного проекту "Майстер-клас як форма поширення передового педагогічного досвіду", який організовано для вчителів зі званнями "Старший вчитель" та "Вчитель-методист" на семінарі досвідом роботи ділилися педагоги: Гаврилюк Галина Леонідівна (вчитель образотворчого мистецтва, вчитель-методист Ківерцівської експериментальної школи) та Царюк Наталія Анатоліївна (вчитель образотворчого мистецтва, вчитель-методист ЗОШ І-ІІІ ст. №4 м.Ківерці).

Під час проведення майстер-класу «Різножанрове використання техніки малювання чаєм на уроках образотворчого мистецтвам для формування естетичної культури учнів» (вчитель Г.Л.Гаврилюк) вчителі мали можливість поринути у світ країни Сонця, Японію, посмакувати чайною церемонією тяною та за допомогою чаю створити неперевершену квітку сакури під заворожуючу японську музику, а на завершальному етапі - створили групову роботу «Гілка сакури».
У світ космосу, фантазі та неземного польоту учасники семінару потрапили на майстер-класі «Використання монотипії на уроках образотворчого мистецтва у 5 класі як засіб розвитку творчого потенціалу школярів» (Н.А.Царюк). Вчителі образотворчого мистецтва  створювали  власні композиції в техніці монотипія на тему «Зоряне небо в ілюмінаторі», «Марсіанський пейзаж у теплому колориті» та «Кристали льодяної планети».

Учасники семінару  високо оцінили  креативність та індивідуальність своїх колег-майстрів та погодилися з думкою, що творчість – це складний процес, що має відповідні етапи і свій механізм, а природні нахили є лише однією з можливостей творчого характеру діяльності людини.  
Щира подяка за високий рівень підготовки та проведення майстер-класів вчителями образотворчого мистецтва Галині Гаврилюк та Наталії Царюк. Творчості та креативу Вам шановні колеги-майстри!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар

«Мистецтво» як один із головних предметів у школі

Українське суспільство активно долучається до обговорення проблем освіти та її реформування. Як для освітян, так і для батьків є зрозуміл...