то в них і залишається по одному яблуку,
а коли люди
обмінюються ідеями,
то у кожного буде по дві ідеї.
Бернард
Шоу
Для
підвищення фахової майстерності учителів образотворчого мистецтва на основі
передачі досвіду педагога-майстра, забезпечення процесу трансформації
педагогічного досвіду в практичну діяльність 13 лютого 2018 року на базі Ківерцівської
експериментальної школи відбувся осередковий семінар «Майстер-клас як одна із
форм обміну досвідом для удосконалення якості підготовки та проведення
уроків образотворчого мистецтва».
Початок
семінару розпочався із презентації постійно-діючих виставок учнів молодших та
середніх класів навчального закладу. Згодом учасники семінару потрапили у справжню творчу сімейну майстерню
Гаврилюків, де насолодилися різножанровою палітрою творів образотворчого
мистецтва у виконанні чоловіка, сина, невістки та власних робіт Галини
Леонідівни Гаврилюк.
У
теоретичному блоці Данилюк Оксана Миколаївна (методист методичного кабінету) познайомила
педагогів із алгоритмом проведення майстер-класу та теоретичними основами «Майстер
– клас як форма презентації перспективного педагогічного досвіду». Максимчук
Галина Володимирівна (вчитель образотворчого мистецтва ЗОШ І-ІІІ ст.
с.Тростянець) продемонструвала педагогам презентацію «Живопис. Основи кольорознавства.
Живописні техніки малювання».
У
рамках районного проекту "Майстер-клас як форма поширення передового
педагогічного досвіду", який організовано для вчителів зі званнями
"Старший вчитель" та "Вчитель-методист" на семінарі досвідом
роботи ділилися педагоги: Гаврилюк Галина Леонідівна (вчитель образотворчого
мистецтва, вчитель-методист Ківерцівської експериментальної школи) та Царюк
Наталія Анатоліївна (вчитель образотворчого мистецтва, вчитель-методист ЗОШ
І-ІІІ ст. №4 м.Ківерці).
Під
час проведення майстер-класу «Різножанрове використання техніки малювання чаєм
на уроках образотворчого мистецтвам для формування естетичної культури учнів»
(вчитель Г.Л.Гаврилюк) вчителі мали можливість поринути у світ країни Сонця,
Японію, посмакувати чайною церемонією тяною та за допомогою чаю створити
неперевершену квітку сакури під заворожуючу японську музику, а на завершальному
етапі - створили групову роботу «Гілка сакури».
У
світ космосу, фантазі та неземного польоту учасники семінару потрапили на
майстер-класі «Використання монотипії на уроках образотворчого мистецтва у 5
класі як засіб розвитку творчого потенціалу школярів» (Н.А.Царюк). Вчителі
образотворчого мистецтва створювали власні композиції в техніці монотипія на тему
«Зоряне небо в ілюмінаторі», «Марсіанський пейзаж у теплому колориті» та «Кристали
льодяної планети».
Учасники
семінару високо оцінили креативність та індивідуальність своїх
колег-майстрів та погодилися з думкою, що творчість – це складний процес, що має
відповідні етапи і свій механізм, а природні нахили є лише однією з можливостей
творчого характеру діяльності людини.
Немає коментарів:
Дописати коментар