четвер, 1 лютого 2018 р.

Я крокую до майстерності: заняття школи педагогічного становлення

Урок – це дзеркало загальної педагогічної культури вчителя, 
мірило його інтелектуального багатства, 
показник його світогляду, його ерудиції.
Василь Сухомлинський
Для надання молодим педагогам дієвої методичної допомоги у розв'язанні перших практичних проблем, адаптаційної допомоги у подоланні труднощів, із якими зустрічається молодий педагог, формування професійних умінь і навичок, які відповідають сьогоднішнім вимогам педагогічної науки і практики, підтримати їхню творчу наснагу, бажання творчо і плідно працювати проводяться засідання слухачів школи педагогічного становлення для педагогів освітньої галузі «МИСТЕЦТВО» під керівництвом Наталії Шевчук, вчителя музичного мистецтва ЗОШ І-ІІІ ст. с.Грем’яче.
Чергове засідання школи з теми «Урок – основна форма організації навчально-виховного процесу» відбулося 30 січня 2018 року на базі Центру дитячої та юнацької творчості міста Ківерці. Слухачі школи ознайомилися з темою і метою засідання, отримали цінні поради і настанови щодо подальшої роботи і мали змогу ними скористатися у практичному блоці засідання.За допомогою інтерактивних вправ учасники школи провели асоціації до слова «Урок», створили власний макет конспекту уроку за допомогою вправи «Пазли». У теоретичному блоці засідання обговорено основні структурні компоненти уроку музичного мистецтва та зроблено акцент на такі етапи уроку, як актуалізація та мотивація навчальної діяльності учнів. Наступним етапом заходу були презентації відео-роликів «Урок я починаю так…» учасників школи. Молоді педагоги презентували домашнє завдання у формі відео, а їх колеги за допомогою таблиці вчилися аналізувати фрагменти уроку. Після завершення обговорення молодим вчителям були презентовані відео-уроки колеги-майстрів учасників обласного етапу конкурсу «Учитель року» у номінації «Музичне мистетцов». Що надало можливість педагогам побачити високий рівень професіоналізму.
Завершальним, рефлективним етапом заняття стала вправа «ПОПС-ФОРМУЛА». За допомогою, якої педагоги висловили власну позицію, щодо проведення заняття, обґрунтували важливість таких зустрічей на прикладі, і довели власне судження, щодо теми семінару. Варто відміти, що молоді педагоги приємно вразили рівнем підготовки домашніх завдань, своїми твердженнями та судженнями щодо організації подальшої роботи школи педагогічного становлення.

Дякую за співпрацю, бажаю позитиву та творчості!!!



Немає коментарів:

Дописати коментар

«Мистецтво» як один із головних предметів у школі

Українське суспільство активно долучається до обговорення проблем освіти та її реформування. Як для освітян, так і для батьків є зрозуміл...