пʼятниця, 23 листопада 2018 р.

Нові підходи до навчання мистецтва у Новій українській школі

У рамках проведення педагогічної майстерні вчителів музичного мистецтва "Компетентнісний підхід професійного розвитку вчителя музичного мистецтва Нової української школи" 21 листопада 2018 року на базі Опорного закладу освіти "ЗЗСО І-ІІІ №4 м.Ківерці" відбувся майстер-клас «Особливості побудови сучасного уроку музичного мистецтва у початкових класах», який провели студенти ІV курсу відділення "Музичне виховання" Луцького педагогічного коледжу, наставником яких є Жорняк Богдана Євгеніївна, кандидат педагогічних наук, завідувач кафедри музичних дисциплін Луцького педагогічного коледжу.
Для обгрунтування проблеми було розглянуто теоретичні аспекти щодо  сучасного стану методичного забезпечення програми «Мистецтво» та «Музичне мистецтво». Практичний блок допоміг учасникам майстер-класу розібратися у класифікації музично-дидактичних ігор та організаційно-педагогічні прийоми і засоби їх використання на уроках музичного мистецтва у початкових класах НУШ та фізкультхвилинки під музичний супровід як структурний компонент уроку музичного мистецтва.
Педагоги ознайомилися із новими музично-ритмічними вправами, пальчиковою гімнастикою. На практиці опрацювали фізкультхвилинки: "На долонечку", "Краб", "Що у кого є?", "Тук-тук, тукі-ток..." і т.д. На завершення кожен із учасників презентував  фізкультхвилинки, які використовує на уроках. Варто відмітити творчий підхід до роботи педагогів: Оксани Супоровської (КЕШ), Андрія Бубала (ЗОШ І-ІІІ ст. с.Дідичі), Юрія Силки (ОЗО "ЗЗСО І-ІІІ ст. №4 м.Ківерці"), Яни Здоровій (ЗОШ І-ІІІ ст. смт Олика). 
Дякую усім педагогам за участь у педагогічній майстертні, адміністрації та вчителю музичного мистецтва Катерині Чиж (ОЗО "ЗЗСО І-ІІІ ст. №4 м.Ківерці") за створені умови для плідної праці. Окрема подяку Богдані Жорняк за підготовку студентів. 
До нових зустрічей!
Матеріали заходу:



Немає коментарів:

Дописати коментар

«Мистецтво» як один із головних предметів у школі

Українське суспільство активно долучається до обговорення проблем освіти та її реформування. Як для освітян, так і для батьків є зрозуміл...