понеділок, 20 серпня 2018 р.

Стартує новий 2018/2019 навчальний рік

Час не стоїть на місці, змінюється світ - змінюємося і ми. Із цими змінами приходять і нові вимоги до освіти, до методичної служби, до педагога, до учня, до батьків та оточення... 
Усі зміни, що чекають українську школу з вересня 2018 року - насамперед, залежать від готовності вчителя реалізовувати ідеї Нової української школи, повністю відійти від стеріотипів радянської та пострадянської освіти. 
Успіх інновацій залежить від того, чи готовий керівник, педагог, методист спиймати нові ідеї, чи готовий змінити себе. Щоб навчитися сприймати зміни потрібно вийти із "зони  комформу", по-новому підійти до організації роботи та викладу інформації, адже дуже складно змінити у власній свідомості відношення до роботи, яке напрацьовано роками до автоматизму…

Саме з метою змін та нових підходів до організації науково-методичної роботи з педагогами серпневі зустрічи будуть відбуватися у online-форматі. Уся необхідна інформація розміщена на віртуальній дошці - Padlet за посиланням Серпневі освітні діалоги.
Запрошую до співпраці!!!


4 коментарі:

  1. Дорогі педагоги заходьте на дошку за посиланняи Серпневі освітні діалоги, скачуйте інформацію та не забувайте реєструватися!

    ВідповістиВидалити
  2. Реєструватися можна і з телефону

    ВідповістиВидалити
  3. Шойно ознайомилась із статтею "Мистецтво" як один з головних предметів у школі.Цілком підтримую кожне сказане тут слово щодо місця мистецтва серед шкільних предметів.Якщо ми хочемо виховувати нові покоління високо-духовних особистостей,які уміло володіють набутими у школі компетенціями -ми повинні переглянути як ставлення до уроку мистецтва так і до його удосконалення.Хочу сказати ,що час не стояв на місці і урок музичного мистецтва давно (на мою думку) по своїй приподі став інтерактивним і відповідає завданням НУШ.Звичайно ,для кожного учителя немає меж для удосконалення своїх знань та уміння вчити.Але одна година в тиждень на урок,який дозволяє дитині якнайглибше розкрити свої можливості і таланти,формувати свою особистість цілісно,набувати умінь та навичок у виконанні пісень,ритмічних вправ(а значить вчитись добре володіти своїм тілом.пластикою).Все це означає,що людина буде зростати досконалішою.Я вважаю ,що урок мистецтва повинен бути в учня кожен день(навіть якщо він триває 20 хвилин)Ну а які мудреці додумались втиснути в оду годину мистецтва (у 8-9кл.) цілу епоху -це просто нонсенс!!!Думаю 1-2 дитини в класі прочитають це вдома,а інші просто не зуміють це зробити фізично-бо зрозуміти стільки мистецьких термінів може людина,яка вибрала мистецтво в житті ,як фах.,а не простий здобувач знань. Тому вчителі вимушені знаходити форми роботи більш доступні дітям для ознайомлення з матеріалом.Одного уроку надзвичайно мало.А от щоб стати математиком можна у школі освоїти тільки ази,а ми тратимо дитячі сили на таку складну математичну програму. Треба вчити мову Держави ,її історію,місце у світі та культуру,яку творили віками люди всього світу.,а все останнє по бажанню -це звичайно моя суб,єктивна думка.Але я мрію про часи,коли так ми будемо вчитися і саме в цьому вбачаю боротьбу з буллінгами в шкільних колективах,пісня ллється від серця до серця і долає непорозуміння об,єднуючи людей..... ,.

    ВідповістиВидалити

«Мистецтво» як один із головних предметів у школі

Українське суспільство активно долучається до обговорення проблем освіти та її реформування. Як для освітян, так і для батьків є зрозуміл...